
Heb je een vraag over je reeds geboekte TT-Line reis of wil je informatie over details van een reis of de uitrusting van het schip voordat je boekt? Dan geven we je hier een overzicht van de belangrijkste telefoonnummers van TT-Line.
Reservering en Service Hotline – Neem contact op met het TT-Line Klantencentrum
De boekings- en servicehotline van het TT-Line Klantencentrum neemt alle telefoontjes aan en beantwoordt al je vragen. Op piekmomenten in de avond of tijdens de lunch moet je echter rekenen op korte wachttijden.
TT-Line telefoonnummer voor boekingen
Als je je TT-Line veerboot direct telefonisch wilt boeken, kan dat gemakkelijk en gratis via de volgende hotline:
(20 ct./Anruf Festnetz; max. 60 ct./Anruf Mobilfunk)
Maar let op: er worden €14 servicekosten in rekening gebracht voor telefonische boekingen. Deze vergoeding wordt kwijtgescholden voor online boekingen.
TT-Line telefoonnummer voor bestaande boeking
Je hebt je reis al geboekt en hebt er nu vragen over, bel dan gewoon het volgende nummer:
(20 ct./Anruf Festnetz; max. 60 ct./Anruf Mobilfunk)
Maar let op: Als een medewerker van TT-Line je boeking handmatig wijzigt, worden er 7€ servicekosten in rekening gebracht. Deze vergoeding wordt kwijtgescholden voor online wijzigingen.
Andere TT-Line contactmogelijkheden
TT-Line Bonus Kaart
Het telefoonnummer voor alle TT-Line Bonus Card houders. Als frequente chauffeur heb je hier de mogelijkheid om vragen te stellen over het bonusprogramma.
TT-Line verloren voorwerpen
Als je reis met TT-Line al is afgelopen en je bent aan boord iets kwijtgeraakt, kun je rechtstreeks contact opnemen met TT-Line via het daarvoor bestemde formulier.
Feedback TT-Line
Je kunt je mening over de service of je reis met TT-Line in dit formulier kwijt:
TT-Line Overige onderwerpen
Als u onderwerpen heeft die niet in de reeds genoemde onderwerpen passen, gebruik dan dit formulier:
TT-Line haven van Rostock, Travemünde, Trelleborg (geen reservering)
Je kunt ook rechtstreeks naar de TT-Line terminal in de veerhaven bellen om de vragen voor je vertrek te verduidelijken. Via dit telefoonnummer zijn echter geen reserveringen of omboekingen mogelijk.
Belangrijke TT-Line e-mail adressen
Behalve telefonisch is TT-Line natuurlijk ook per e-mail bereikbaar. Hier vind je alle belangrijke e-mailadressen van TT-Line:
Vragen & antwoorden – onze TT-Line Hotline & Contact FAQ
Welke vragen kan ik aan de TT-Line service hotline stellen?
De TT-Line hotline heeft altijd een open oor voor je. Hier zijn enkele voorbeelden van vragen en problemen die u daar kunt bespreken:
- Boek veerboottickets
- Wijzig geboekte reizen
- Klachten indienen
- Vragen voor de afdeling boekhouding
- Stel vragen over alle reisonderwerpen van TT-Line
- Klachten verduidelijken
- Maakvanen stoelreserveringen
- Annuleringen maken
- Vragen over de veiligheid aan boord
✅ Is de TT-Line hotline gratis?
Nee, de TT-Line hotline is niet gratis. Er zijn echter slechts kleine telefoonkosten van 20 cent per gesprek, voor gesprekken vanuit het Duitse vaste netwerk. Natuurlijk van de prijzen voor mobiele telefonie afhankelijk van naar mobiele telefoonprovider en worden ze momenteel geschat op maximaal 60 cent per gesprek.
✅ Kan ik mijn reis boeken via de hotline?
Ja, je kunt je reis gemakkelijk telefonisch boeken via de TT-Line hotline. Maar let op, want als je telefonisch boekt, wordt er 14€ in rekening gebracht. Daarom kun je beter direct online boeken.
✅ Kan ik teruggebeld worden?
Nee, je kunt op dit moment geen terugroepactie aanvragen bij TT-Line.
✅ Is er een TT-Line chat?
Nee, er is momenteel geen TT-Line chat met het klantencentrum. Voor uw vragen kunt u momenteel alleen bellen, de contactformulieren gebruiken of per e-mail contact met ons opnemen.
✅ Op welke tijden is de TT-Line servicetelefoon beschikbaar?
De TT-Line hotline is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur en staat open voor je vragen.