
Stena Line Heb je een vraag over je vooraf geboekte reis of wil je meer weten over de details van je ferry overtocht of de faciliteiten van het schip voordat je boekt? Stena Line Dan geven we je hier een overzicht van hoe je ons kunt bereiken en de belangrijkste contactgegevens.
Inhaltsverzeichnis
Hotline voor reserveringen en service – Neem contact op met Stena Line
De reserveringshotline en servicehotline van Stena Line neemt alle telefoontjes aan en beantwoordt al je vragen. Op piekmomenten in de avond of tijdens de lunch moet je echter rekenen op korte wachttijden.
Stena Line Telefoonnummer voor boekingen
Stena Line Als je je reis direct per telefoon wilt boeken, kun je gewoon de volgende hotline bellen:
Stena Line Maar let op: telefonisch boeken kost €15 extra, omdat er reserveringskosten in rekening worden gebracht. Je kunt dus beter online boeken.
Stena Line Telefoonnummer voor bestaande boekingen
Als je je reis al hebt geboekt en nog vragen hebt over het programma of andere onderwerpen, bel dan gewoon het volgende nummer:
Maar let op: het wijzigen van een bestaande boeking kost € 7,50.
Stena Line Terugbellen
Stena Line Als je geen tijd hebt om in de wacht te staan bij , heb je ook de mogelijkheid om een terugbelverzoek in te dienen. Stena Line Dit betekent dat je niet lang in de wacht hoeft te staan en teruggebeld kunt worden door een medewerker van het klantencentrum. Je kunt zelfs een gewenste datum voor het terugbellen opgeven.
Je kunt het terugbelformulier momenteel vinden naar de volgende pagina: https: //www.stenaline.de/service-und-kontakt
Stena Line Verdere telefoonnummers
Stena Line Extra bonusprogramma
Stena Line Er is een apart telefoonnummer voor Extra Club-leden. Daar kun je praten over alle details van je lidmaatschap van de Extra Club.
Stena Line Kiel Haven & Rostock (geen reservering)
Stena Line Je kunt ook rechtstreeks naar de haventerminal bellen voor vragen over je vertrek. Via dit telefoonnummer zijn echter geen reserveringen of omboekingen mogelijk.
Stena Line Vragen en antwoorden – onze Contact & Service FAQ
Stena Line ✔️ Welke vragen kan ik stellen via de hotline?
Stena Line De hotline heeft altijd een open oor voor je. Hier zijn een paar voorbeeldonderwerpen die je daar kunt behandelen:
- Reizen of overtochten boeken
- Stena Line Stel vragen over alle reisonderwerpen
- Vragen voor de afdeling boekhouding
- Klachten indienen
- Klachten verduidelijken
- Annuleringen maken
Stena Line ✔️ Is de hotline gratis?
Stena Line Nee, de hotline is niet gratis. Er wordt echter slechts een klein bedrag van 20 cent per gesprek in rekening gebracht voor gesprekken vanaf het Duitse vaste telefoonnet. De prijzen voor mobiele telefoons zijn natuurlijk van de provider afhankelijk.
✔️ Kan ik mijn reis boeken via de hotline?
Stena Line Ja, je kunt je reis gemakkelijk telefonisch boeken via de hotline. Maar pas op, want voor telefonisch reserveren wordt €15 in rekening gebracht. Daarom kun je beter direct online boeken.
✔️ Kan ik een terugbelverzoek indienen?
Stena LineJa, je kunt een terugbelverzoek doen vanaf en een voorkeursdatum opgeven.
Stena Line ✔️ Is er een chat?
Stena Line Nee, er is momenteel geen chat met het klantencentrum. Voor vragen kun je bellen of contact met ons opnemen via e-mail.
Stena Line ✔️ Op welke tijden is de servicetelefoon beschikbaar?
Stena Line De hotline is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 15.00 uur en staat open voor je vragen.