Finnlines contact – telefoonnummers, hotline & klantenservice beschikbaarheid

Scheepvaartbedrijf Finnlines Logo
Finnlines logo
 Foto: Finnlines

Heeft u uw Finnlines-veerboot al geboekt en heeft u een vraag over uw reis of wilt u voor het boeken van uw reis meer informatie over uw overtocht of de kenmerken van de veerboot? Dan krijg je hier een overzicht van de belangrijkste contactgegevens en bereikbaarheid van Finnlines .

Boekings- en servicehotline – neem contact op met Finnlines

De boekings- en servicehotline van Finnlines beantwoordt alle telefoontjes en beantwoordt al uw vragen over verschillende onderwerpen. Tijdens piekuren in de avond of tijdens de lunch kunnen er echter korte wachttijden zijn bij de hotlin.

Finnlines telefoonnummer voor boekingen

Als u uw Finnlines-veerboot rechtstreeks telefonisch wilt boeken, kunt u eenvoudig boeken bij Finnlines Passenger Service op het volgende telefoonnummer:

Info!
Finnlines Buchungshotline: ✆ +49 451 1507 443 (hier fallen die normalen Telefonkosten an)

Finnlines telefoonnummer bij boeking

Als je je reis al bij Finnlines hebt geboekt en nog vragen hebt naar processen of andere onderwerpen, dan kun je ook gebruik maken van de Finnlines-hotline voor passagiersservice :

Info!
Finnlines Buchungshotline: ✆ +49 451 1507 443 (hier fallen die normalen Telefonkosten an)

Meer Finnlines-telefoonnummers

Finnlines Star Club loyaliteitsprogramma

Er is geen apart telefoonnummer voor Finnlines Star Club- leden . Je kunt ook de hotline van Finnlines gebruiken om over alle details van je Star Club-lidmaatschap te praten.

Info!
Finnlines Star Club Hotline: ✆ +49 451 1507 443 (Hier fallen die normalen Festnetzgebühren an.)

Finnlines Haven van Travemünde (geen reservering)

U kunt ook rechtstreeks de Finnlines-haventerminal bellen om vragen over uw volgende vertrek te verduidelijken. Reserveringen of wijzigingen van boekingen zijn niet mogelijk via dit telefoonnummer van

Info!
Telefonnummer Hafen Travemünde: ✆ +49 4502 805 632 (Hier fallen die normalen Festnetzgebühren an.)

Vragen & antwoorden – onze Finnlines Contact & Service FAQ

➤ Welke vragen kan ik verduidelijken op de Finnlines hotline?

De hotline voor passagiersservice van Finnlines staat altijd klaar om naar u te luisteren. Hier zijn een paar voorbeeldonderwerpen die je daar kunt behandelen:

  • Reizen of overtochten boeken
  • Stel vragen over alle Finnlines reisonderwerpen
  • Vragen voor de afdeling boekhouding
  • Klachten indienen
  • Klachten verduidelijken
  • Annuleringen maken

➤ Is de hotline van Finnlines gratis?

Ja, de Finnlines-hotline voor passagiersservice is gratis. Er zijn alleen de normale telefoonkosten van het Duitse vaste net. Natuurlijk van de prijzen van mobiele telefoons afhankelijk van naar aanbieder.

➤ Kan ik mijn reis boeken via de hotline?

Ja, u kunt uw reis gemakkelijk telefonisch boeken via de hotline van Finnlines. U kunt van hem ook direct online boeken .

➤ Kan ik een terugbelverzoek indienen?

Nee, u kunt Finnlines niet terugbellen om een voorkeursdatum op te geven.

➤ Is er een Finnlines-chat?

Nee, er is momenteel geen Finnlines-chat met het klantencentrum. Voor vragen kun je ons bellen of per e-mail contact opnemen.

➤ Op welke tijden is de servicehotline van Finnlines bereikbaar?

De hotline van Finnlines is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur. Op zaterdag, zondag en feestdagen is Finnlines niet bereikbaar.

Teile deine Gedanken & Erfahrungen mit uns!

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *